Music/CF, OST, 3세계, Other / / 2015. 1. 3. 14:15

리처드 샌더슨 / Richard Sanderson - Reality 리얼리티 가사 듣기 해석 라붐 주제가

반응형

리처드 샌더슨 / Richard Sanderson

 

리처드 샌더슨 / Richard Sanderson

 

 

본명 - Richard Lory

1953 년 잉글랜드 Taplow 출생 (스코틀랜드 아버지 + 프랑스 어머니)

 

장르 - 발라드 팝, 팝, 다운 비트, 유로 팝, 틴 팝

 키워드 - 80 년대 팝 송, 80 년대 영화 음악, 리차드 샌더슨, 리처드 센더슨, 리처드 샌더슨, 음악, 노래, 추천곡, 히트곡, 대표곡

 

 

Richard Sanderson - Reality

 

Richard Sanderson - Reality (1980)

 

 

관련 앨범 - La Boum (Original Soundtrack) (1980)

 레이블 - Barclay

 

작사 / 작곡 - Vladimir Cosma

 키워드 - 앨범 라붐 1, 2 주제가, OST, 삽입곡, 싱글 리얼리티, 소피 마르소

 

La Boum

 

가사, lyrics, 해석, 번역

 

Met you by surprise, I didn't realize
불현듯 너와 마주쳤을때, 난 깨닫지 못했었지

that my life would change forever.

그게 나의 인생을 영원히 바꿔버리게 될 줄은..

 Saw you standing there I didn't know I'd care

난 미처 알아차리기 전부터 거기에 서있는 너를 보고 있었어

 There was something special in the air.

그곳에선 뭔가 특별한 기운이 느껴졌지

 

Dreams are my reality the only kind of real fantasy
꿈은 나의 현실이고 단하나의 실재하는 환상이야

illusions are a common thing.

환상이란 건 그리 특별하진 않아

 I try to live in dreams it seems as if it's meant to be
난 꿈을 꾸듯이 살아가려 해 마치 정해진 운명처럼

Dreams are my reality a different kind of reality.
꿈은 나의 현실이고 그건 다른 종류의 현실이지
I dream of loving in the night and loving seems all right.

난 한밤중의 사랑을 꿈꾸고 그 사랑은 모든 게 완벽해 보여

 although it's only fantasy.
그게 비록 환상일 뿐이라도 말이야

 

If you do exist, honey don't resist.
네가 진짜로 존재한다면, 부디 저항하지는 마

Show me your new way of loving.

내게 너의 새로운 사랑방식을 보여줘

 Tell me that it's true, show me what to do.

이게 현실이라고 말해줘, 내가 어떻게 해야할지 보여줘

 I feel something special about you
난 네게서 특별한 무언가를 느껴

 

Dreams are my reality the only kind of reality
꿈은 나의 현실이고 그건 다른 종류의 현실이지

maybe my foolishness is past and maybe now at last.

만약에 나의 어리석음으로 놓쳐버렸다면 지금이 마지막이라면

 I'll see how the real thing can be.

난 이 현실이 어떻게 될지를 볼거야

 Dreams are my reality a wondrous world where I like to be.

꿈은 나의 현실이고 이 놀라운 세상은 내가 원했던 대로야

 I dream of holding you all night and holding you seems right.

난 밤새도록 너를 끌어안고 있길 꿈꾸고 널 끌어안는 건 완벽해 보여

 Perhaps that's my reality....
아마도 그게 나의 현실인가 봐


Met you by surprise, I didn't realize

불현듯 너와 마주쳤을 때, 난 깨닫지 못했었지

 that my life would change forever.

그게 나의 인생을 영원히 바꿔버리게 될 줄은. 

Tell me that it's true, feelings that are new

이게 현실이라고 내게 말해줘, 모든 게 새롭게 느껴져

 I feel something special about you

 난 네게서 특별한 무언가를 느껴

 

 Dreams are my reality a wondrous world where I like to be.

꿈은 나의 현실이고 이 놀라운 세상은 내가 원했던 대로야

 illusions are a common thing.

환상이란 건 그리 특별하진 않아

 I try to live in dreams although it's only fantasy
 난 꿈을 꾸듯이 살아가려 해 그게 비록 환상일 뿐이라도 말이야

 Dreams are my reality

꿈은 나의 현실이야

 I like to dream of you close to me

네가 나에게 점점 가까워지는 꿈이 난 좋아

 I dreams of loving in the night

난 한밤중에 사랑을 꿈꾸지

 And loving you seems right

그리고 너를 사랑하는 건 완벽해 보여

 Perhaps that's my reality
 아마도 이게 내 현실인가 봐

 

 

동영상, 재생, 듣기, 뮤비, 라이브

 

 

 

 

 

 

 

 

 

댓글과 공감은

 

블로그에 큰 힘이 됩니다.

반응형
  • 네이버 블로그 공유
  • 네이버 밴드 공유
  • 페이스북 공유
  • 카카오스토리 공유